Grudzień, 2010

Masa Krytyczna w domu dziecka :)

Piątek, 31 grudnia 2010 | dodano: 31.12.2010

Dzisiejsza Masa mimo, że w kameralnym towarzystwie bo tylko 10 osób to wypadła bardzo fajnie :) Na samym początku falstart bo musieliśmy pojechać po Jerrego który wymyślił sobie, że będzie startował ze Starego Rynku :D Potem pojechaliśmy do domu dziecka zawieźć dzieciakom słodycze i owoce. Było Fireshow ( koleżanka mało się nie podpaliła :D ). Był mikro pokaz fajerwerków i bitwa na śnieżki. Dzieciaki bardzo się ucieszyły z wizyty i co jak co myślę, że warto było. Była to moja ostatnia jazda w 2010 roku. Przejechałem przez cały ten rok 5840km i zwiedziłem dużo fajnych miejsc. Oby następny był jeszcze lepszy :) Kilka zdjęć:

Kategoria Masa Krytyczna

Wieczorne kręcenie

Czwartek, 30 grudnia 2010 | dodano: 30.12.2010

Kręcenie po Fordonie razem z Danielem.

Kategoria Krótkie wycieczki

Wczesno-ranna wigilijna jazda :)

Piątek, 24 grudnia 2010 | dodano: 24.12.2010

Rano wybraliśmy się z Danielastym do rowerowego na Wiślaną po linki, pancerze, kasetę i obejmę do siodła. Oczywiście jazda chodnikami nie była możliwa z powodu roztopów więc większość trasy pokonaliśmy asfaltami, skutek uboczny: mokre dupsko. Ale czego się nie robi żeby pomóc koledze :) Powrót tą samą trasą i następnie około 3h składania rowerka u kolegi. Nieźle się namęczyliśmy ale udało się zrobić wszystko co planowaliśmy. Teraz czas na Wigilię. Wesołych świąt i szczęśliwego roku wszystkim !!!!!

Spotkanie opłatkowe masy krytycznej

Czwartek, 23 grudnia 2010 | dodano: 23.12.2010

Powiem krótko, jak dojechałem na miejsce to dupsko miałem całe mokre i czułem się co najmniej mało komfortowo. Nienawidzę roztopów. Samo spotkanie było już dużo weselsze, podzieliliśmy się wszyscy opłatkiem, złożyliśmy sobie życzenia i przyszedł czas na pogaduchy. Później ktoś zaczął rzucać śnieżkami i się zaczęło. Ja za cel obrałem sobie prezesa naszego stowarzyszenia :D Dostał chyba ze 20 razy :D Walka była na całego, do momentu aż mój cel zebrał się do ucieczki :D Mało się nie wypierdzielił na rowerze tak uciekał :D Powrót Kamienną a później przemysłową, witebską i wyszogrodzką.

Kategoria Masa Krytyczna

Terenowo

Środa, 22 grudnia 2010 | dodano: 22.12.2010

Dzisiaj wycieczka terenowa, ciężko się jedzie leśnymi singletrackami, można się nieźle zmęczyć :)

W terenie © Pichulec

Zima pełną gębą © Pichulec

Kategoria Krótkie wycieczki

Pierwsza jazda nowym rowerem :)

Wtorek, 21 grudnia 2010 | dodano: 21.12.2010

Dziś przeprowadziłem pierwszą jazdę :) Wrażenia: Zawieszenie pracuje rewelacyjnie, wybiera nawet najmniejsze nierówności, czułem się jak bym jechał po asfalcie a nie ubitym nierównym śniegu. Koniec z podnoszeniem dupska z siodełka. Platforma działa jak należy, w ogóle nie buja przy pedałowaniu, Tora na 130mm też super działa, stała się bardziej czuła na małe nierówności. Ogólnie bardzo pozytywne wrażenia. Co do kąta główki przy 130mm różnica jednego stopnia więc nie odbiega prawie od Uriana, rower prowadzi się praktycznie tak samo. Nisko położony support też daje efekt taki jak bym nadal jeździł na HT. Jak dla mnie super.

Fotka z terenu:

Kelly's Toxic © Pichulec

Nowy rower is online :)

Niedziela, 19 grudnia 2010 | dodano: 19.12.2010

Nowy rowerek złożony :) Szczegóły tutaj: klik

Idzie nowe :)

Czwartek, 16 grudnia 2010 | dodano: 16.12.2010

W oczekiwaniu na przyjście paczuchy :)

Kategoria Nierowerowe

Nowe zakupy :)

Poniedziałek, 13 grudnia 2010 | dodano: 13.12.2010

Dzisiaj w końcu zakupiłem porządną pompkę do kół, w dodatku uniwersalną (wysoko i niskociśnieniową), którą mogę też pompować amorka. Kupiłem też nowe dętki bo stare już połatane w 10-ciu miejscach, no i nową tylną lampkę bo stara wyzionęła ducha na mrozie. Pompka to BETO MP-036, dętki Continental A40 a lampka Adder RHL-10.

Beto MP-036 © Pichulec

Kategoria Nierowerowe

Po nowe akumulatory do lampki

Piątek, 10 grudnia 2010 | dodano: 10.12.2010

Namierzyłem dziś na allegro okazję. Akumulatorki LI-ON do lampki w cenie 20zł szt 3000mAh pojemności. Okazało się, że sprzedawca jest z Bydgoszczy. Po szybkim telefonie umówiliśmy się na transakcję na ul. Gdańskiej koło stacji benzynowej (niedaleko Myślęcinka). Wybrałem jazdę ulicami bo chodnikami praktycznie nie da się jeździć. Do miasta przez zamczysko i Myślęcinek a z powrotem przez miasto, cały czas ulicą.