Październik, 2009

Wycieczka do Salna i Byszewa

Sobota, 31 października 2009 | dodano: 31.10.2009

Dziś wybrałem się z kilkoma rowerzystami na wycieczkę do Salna i Byszewa. Trasa prowadziła cały czas terenem, momentami przez konkretne błoto. Przez większą część drogi nadążałem, ale pod koniec miałem powoli dość. Mój błąd, że nie zabrałem ani wody w bidon ani jedzenia. Zostałem że tak powiem przewieziony na maksa... Gdy zatrzymaliśmy się na postój i podzieliłem się moimi obiekcjami koledzy stwierdzili, że z powrotem tempo będzie niższe. Mimo wszystko podziękowałem i postanowiłem wracać sam szosą bo śmiem wątpić, że tempo byłoby dużo niższe. Odpaliłem GPS i szybko wyjechałem na asfalt. W drodze powrotnej zahaczyłem o Koronowo. Pokręciłem się trochę po uliczkach, cyknąłem parę fotek i ruszyłem dalej. Teraz to już tylko pedałowanie do domu po asfalciku bogu dzięki. O 15:30 dotarłem do domciu. Nadłożyłem trochę kilometrów, ale nic nie szkodzi. Więcej na takie wypady się nie piszę. Bynajmniej nie z tą ekipą. Mógłbym normalnie z nimi jechać bo sił miałem dość, ale nie przy ich iście szaleńczym tempie. Rower cały uwalony w błocie, kwalifikuje się na mycie i smarowanie :)

Jezioro © Pichulec

Mój powrót wyglądał tak:

Październikowa Bydgoska Masa Krytyczna

Piątek, 30 października 2009 | dodano: 30.10.2009

Dziś masa pojechała nieco inaczej niż planowaliśmy. Trasa została zmieniona aby odwiedzić grób tragicznie zmarłego pod kołami kierowcy założyciela Bydgoskiej masy krytycznej. Odwiedziliśmy też miejsce wypadku. W obu tych miejscach zapaliliśmy znicze i uczciliśmy jego pamięć minutą ciszy. Masa dłuższa niż planowano i bardzo udana, choć przyjechały tylko 22 osoby. Zdjęcia będą później.

Kategoria Dłuższe wyprawy, Masa Krytyczna

Znów Myślęcinek po ciemku :P

Środa, 28 października 2009 | dodano: 28.10.2009

Dziś znów udałem się z moroxem do Myśla pokręcić trochę. W drodze powrotnej spotkałem Witka i Brumę i pojechaliśmy razem na Dolinę Śmierci w Fordonie. Fotki, będą później :)

Myślęcinek

Czwartek, 22 października 2009 | dodano: 22.10.2009

Dziś wieczorem wybrałem się do Myślęcinka razem z kolegą z FR moroxem potestować nową lampkę rowerową. Okazało się, że jak na zakup za 59zł jest rewelacyjna. Pozwalała na swobodne poruszanie się po wąskich leśnych ścieżkach bez ryzyka wybicia sobie zębów :D Porównując do 5 diodowej lampki którą miał morox to ta jego praktycznie nie świeciła :P Korzystał z mojego światła. Jestem zadowolony, ale i tak wprowadzę kilka modyfikacji :) Nowa dioda, wydajniejszy zestaw akumulatorów i optyka zrobią z niej super lampkę. Ale i bez modyfikacji jest zacna :)

Kategoria Krótkie wycieczki

Po baterie do nowego nabytku :)

Czwartek, 22 października 2009 | dodano: 22.10.2009

Pojechałem po baterie do latareczki rowerowej którą zamówiłem parę dni temu. Dziś przyjechała. Świeci rewelacja jak za pieniądze, które wydałem :)

Latarka rowerowa © Pichulec

Kategoria Krótkie wycieczki

Po mieście - test spodni z windstopperem

Poniedziałek, 19 października 2009 | dodano: 19.10.2009

Dziś przyszły nowe długie spodnie z membraną i postanowiłem je przetestować. Zrobiłem w nich 40km. Było ciepło i przyjemnie, dobry zakup. Teraz trzeba tylko zainwestować w skarpetki z membraną i kominiarkę :)

Do Bankomatu zimnym jesiennym popołudniem

Środa, 14 października 2009 | dodano: 14.10.2009

Wybrałem się do bankomatu. Rowerem, bo bankomat daleko od domu i nie chciało się iść. Zimnica niemiłosierna, deszcz napierdziela.... Oby 11 listopada była ładniejsza pogoda bo rajd niepodległości, nie będzie zbyt przyjemny...

No Saint Urian w jesiennej scenerii

Wtorek, 13 października 2009 | dodano: 13.10.2009

Dziś, korzystając ze słonecznej pogody postanowiłem ciutkę pojeździć. Pojechałem do rowerowego po rękawice z długimi palcami bo strasznie w paluchy piździło :P Przy okazji porobiłem parę fotek rowerka :)

No Saint Urian w jesiennej scenerii © Pichulec

Avid Juicy 3 © Pichulec

Shimano SLX GS © Pichulec

Easton EA30 © Pichulec

Kategoria Krótkie wycieczki

Lasy na dolinie smierci i Jarużyn

Piątek, 9 października 2009 | dodano: 07.10.2009

Pojeździłem dziś trochę po lasach na dolinie śmierci. Straszne błoto, znów trzeba rower wyczyścić :/

Dolina Śmierci © Anna i Piotr Hartwich

Fordon Bike - Rajd na Orientację

Niedziela, 4 października 2009 | dodano: 04.10.2009

Dziś wybrałem się na długo wyczekiwany rajd na orientację o nazwie "Fordon - Bike". Impreza była świetna. Szukanie punktów kontrolnych po lesie to fajna sprawa. Było kilka takich, które było trudno znaleźć ale finalnie znaleźliśmy wszystkie. Jeździłem razem z Agenciarą, która zajęła drugie miejsce w kategorii dziewczyn. Ja zająłem niestety dopiero 10 miejsce ale facetów było znacznie więcej. Na pewno pojawię się na następnej tego typu imprezie.