Pierwsza jazda nowym rowerem :)

Wtorek, 21 grudnia 2010 | dodano: 21.12.2010

Dziś przeprowadziłem pierwszą jazdę :) Wrażenia: Zawieszenie pracuje rewelacyjnie, wybiera nawet najmniejsze nierówności, czułem się jak bym jechał po asfalcie a nie ubitym nierównym śniegu. Koniec z podnoszeniem dupska z siodełka. Platforma działa jak należy, w ogóle nie buja przy pedałowaniu, Tora na 130mm też super działa, stała się bardziej czuła na małe nierówności. Ogólnie bardzo pozytywne wrażenia. Co do kąta główki przy 130mm różnica jednego stopnia więc nie odbiega prawie od Uriana, rower prowadzi się praktycznie tak samo. Nisko położony support też daje efekt taki jak bym nadal jeździł na HT. Jak dla mnie super.

Fotka z terenu:

Kelly's Toxic © Pichulec

Kategoria Krótkie wycieczki

mariw
| 09:52 piątek, 24 grudnia 2010 | linkuj No teraz to wygląda ;) super, gratulacje!
miciu22
| 18:29 wtorek, 21 grudnia 2010 | linkuj Szkoda trochę jeździć im w taką pogodę, ale też bym nie wytrzymał i trochę "po testował" :D
kkkrajek18-remov
| 17:30 wtorek, 21 grudnia 2010 | linkuj no bardzo ładnie się preneztuje :) zazdroszcze Ci ;p
sebekfireman
| 16:43 wtorek, 21 grudnia 2010 | linkuj Na zimę taka maszyna by mi się przydała bo na swoim to wstrząsu mózgu dostanę na tym ubitym śniegu ;) Fajny rowerek.
tomecki
| 15:26 wtorek, 21 grudnia 2010 | linkuj nice
GonZoo
| 15:19 wtorek, 21 grudnia 2010 | linkuj piękny sprzęt. niech Ci dobrze służy ;]