Rynkowo Nocą

Środa, 16 czerwca 2010 | dodano: 17.06.2010

Dzisiaj wybrałem się z Danielem i nowo poznanym Łukaszem na nocną wycieczkę na zapomnianą przez Boga i ludzi stację Rynkowo.

Na miejsce dojechaliśmy około godziny 23:00. Porobiliśmy troszkę fotek, ja między innymi spróbowałem zrobić zdjęcie gwiazd na 10 minutowym naświetlaniu. Wyszły co prawda trochę zaszumione ale to moje pierwsze takie zdjęcie.

Szybki powrót przez Osielsko i Zamczysko około godziny 00:30. Było kurewsko zimno w palce bo ubrałem rękawiczki letnie bezpalczaste :/ Ale opłaciło się, wycieczka była świetna :)

Pociąg dojeżdzający do Rynkowa © Pichulec

Gwiazdy © Pichulec

Ruina © Pichulec

Kategoria Krótkie wycieczki

pichulec
| 12:34 piątek, 18 czerwca 2010 | linkuj :)
kundello21
| 21:57 czwartek, 17 czerwca 2010 | linkuj Pierwsze zdjęcie cudne... jak z bajki:)
pichulec
| 20:12 czwartek, 17 czerwca 2010 | linkuj Ano się mijaliśmy, jechałem z kolegą który miał uszkodzona przerzutkę.
ptasz3k
| 19:55 czwartek, 17 czerwca 2010 | linkuj Zdjęcie numer 1 naprawdę super. Gwiazdy lepiej robić krótszymi czasami i potem stackować.

Czy myśmy się dzisiaj nie mijali na Twardzickiego? Jechałem z takim szkrabem w kasku - delfinie :).
pichulec
| 00:47 czwartek, 17 czerwca 2010 | linkuj Dzięki, dzięki mnie też się podoba :)