Toruńska Elegancka Masa Krytyczna

Sobota, 24 kwietnia 2010 | dodano: 24.04.2010

Na początek fotka: ROWERY W GÓRĘ!!!

Rowery w górę!! © Pichulec

Dziś wybrałem się na Toruńską Elegancką Masę Krytyczną. Wyjechałem z Fordonu o godzinie 13:00. Bardzo szybka jazda szosa nr 80, wiatr w plecy i średnia około 30km/h, krótko mówiąc masakra. Po 1:10h byłem już w Toruniu. Po jakimś czasie na rynku zaczęli zbierać się rowerzyści:

Na rynku Nowomiejskim © Pichulec

Odbył się konkurs na najbardziej elegancko ubraną rowerzystkę / rowerzystę. Oto zwycięzcy:

Panie:

Zwyciężczyni konkursu na najbardziej elegancką Panią :) © Pichulec

Co do panów to zwycięzcy fotki nie strzeliłem ale uchwyciłem zdobywcę drugiego miejsca bodajże :)

Poziomka :P © Pichulec

Po masie zajechaliśmy do siedziby Rowerowego Torunia na kawkę. Niestety mnie to ominęło bo zadzwonił kumpel z Torunia, którego znam od dziecka. Pojechałem się z nim spotkać. Obejrzałem sobie Grad Prix żużla (nie cały). Powrót około godziny 20:00. Robiło się już szaro. Po drodze zrobiłem jeszcze dwie foteczki:

Szosa 80 © Pichulec

Szosa 80 nocą © Pichulec

Na koniec jeszcze krótki filmik: