Bydgoszcz - Brzoza - Łabiszyn - Piecki - Prądocin - Bydgoszcz

Środa, 14 kwietnia 2010 | dodano: 14.04.2010

Dziś o 16:20 wyruszyłem z domku aby spotkać się z kolegą na starym rynku. Dzisiejszy planowany dystans to około 60km. Po drodze wstąpiłem na stację benzynową niedaleko Myślęcinka aby dopompować koła.

O godz 17:20 ruszyliśmy z Karolem ze starego rynku w kierunku Szwederowa. Po dotarciu na skraj Szwederowa, zaczęliśmy jazdę szosą S5 aż do Brzozy, gdzie skręciliśmy w prawo na Łabiszyn.

Po dotarciu na miejsce obowiązkowa fotka, następnie małe zakupy w sklepie spożywczym. Po spałaszowaniu dwóch czekolad ruszyliśmy w drogę powrotną ponieważ kolega nie miał dziś za dużo czasu.

Powrót inną drogą, mianowicie przez puszczę Bydgoską. Aby nie zabłądzić odpaliłem Automapę. Na początku źle wyznaczyłem trasę. Wyznaczyłem do trasę do Piecek a docelowo miał to być Prądocin. Przez to nadłożyliśmy parę km.

W Prądocinie nad jeziorem próbowałem przez pół godziny zrobić jedną porządną fotkę, niestety bez rezultatu. Na zdjęciach wyszliśmy normalnie jak jakieś zombi :D Po postoju w Prądocinie ruszyliśmy dalej do Bydgoszczy.

Dotarliśmy do Bydzi około godziny 21:50. Odprowadziłem jeszcze Karola do starego rynku i ruszyłem do domu. Zakładany dystans przekroczyłem o ponad 30km :D

Po drodze minęło mnie chyba z siedem policyjnych radiowozów, kij wie dlaczego tak dużo :P Pozostanie to dla mnie zagadką... To tyle na dziś.

Rynek w Łabiszynie © Pichulec

Kategoria Dłuższe wyprawy

pichulec
| 20:04 czwartek, 15 kwietnia 2010 | linkuj Nie, nie radiowozy to już w Bydgoszczy
pietrek
| 19:25 czwartek, 15 kwietnia 2010 | linkuj Jeśli radiowozy jechały niedaleko Łabiszyna to mozliwe,że wracały z poligonu(leży on w lasach między Łabiszynem a Szubinem niewielu ludzi onim wie;-)) kiedyś zgłupiałem widząc tam kolumne scotów,policyjne stary i radiowozy.