Zawody MTB + powitanie lata w Myślęcinku

Niedziela, 21 czerwca 2009 | dodano: 21.06.2009

Dziś wybrałem się znów do Myślęcinka na mistrzostwa Bydgoszczy w kolarstwie górskim. Oczywiście startować nie miałem zamiaru ponieważ nie mam nawet kasku, ale popatrzeć można. Spotkałem koleżankę z bikestats - Agenciarę. poznałem po koszulce z logo tego portalu. Przejechałem z nią kilka razy po trasie zawodów. Muszę przyznać, że momentami trasa była ekstremalnie trudna. Po raz pierwszy ubłociłem kółka ;] Pokonałem kilka ciężkich zjazdów i jestem z siebie dumny. Biorąc pod uwagę to, że mój sprzęt nie jest najwyższych lotów.

Przy źródełku prawie dziabnął mnie łabędź :D

Później pokręciłem się jeszcze po Różopolu gdzie można było np skoczyć na bungie.

Następnie pojechałem już do domku przez zamczysko.

Kategoria Rajdy / Maratony

pichulec
| 14:08 poniedziałek, 22 czerwca 2009 | linkuj Tiaaa, dopiero jak odpowiedni strój kupię ;)
Aga | 13:41 poniedziałek, 22 czerwca 2009 | linkuj O, beda testy kasku w deszczu hihi